23 Ocak 2014 Perşembe

Watsons Magic Lip Balm


     Herkese merhabaa !
Bugün sizlere buradaki alışverişimde aldığım ve o zamandan beri çok severek kullandığım watsons'ın magic lip balm isimli balmından bahsedeceğim.Dudakları nemlendirip korurken aynı zamanda hafif bir pembelik katıyor.Benim dudaklarıma oldukça iyi bir pembe renk veriyor bol sürdüğüm zaman.Aynı zamanda kalıcı oluyor.Nemlendirmesi de bence iyi.
 
Eski ambalajı daha farklıymış.Bence çok şeker bir ambalajı var.
 
Yapısı bu şekilde ve sürümü oldukça basit.Fakat kırılma ihtimali çok yüksek.Rengi beyaz fakat sürdükten bir müddet sonra pembeleşiyor ve koyu bir renk oluşuyor benim dudaklarımda.Bazen ruj sürmeden sadece bunu uyguladığım bile oluyor açıkçası.En sevdiğim özelliği ise içinde spf 
30 olması bence tam yazlık bir lip balm.Kokusu benim hoşuma gitmedi açıkçası surup gibi kokuyor ve tadı da acı maalesef ki :(
Sonuç olarak ben çok severek kullanıyorum kendisini.Fiyatına göre performansı gayet güzel ve başarılı.Watsons mağazalarrından 5,50 TL ye sahip olabilirsiniz .
Sevgiler :))

2 yorum:

  1. Bence dudaginda cok seker durur bide dudaginda gorelimm ;) :) beni instagramdan tanirsin

    YanıtlaSil
  2. Tadını sevmiyorum şunun ama ürün bi harika :)

    YanıtlaSil