17 Ocak 2014 Cuma

İlk Mimim :D Kışa Dair Her Şey

 Herkese Merhabaa ! Yaşasın bugün cuma :D Temizliğimi yaptım ve size ilk mimimi yazıyorum.Bu mimi Sevgili Makyaj Sayfam'ın cici sahibesi Buse'den ve Kozmetik Turu'nda gördüm ve çok hoşuma gitti bende yapmak istedim.Her neysee hemen mime geçiyorum. ♥


1. Kış deyince aklına ilk ne geliyor ?
Tabiki de hemen kar ve yağmur geliyor :D Okul geliyor maalesef,hastalıklar geliyor vee kalın kalın giyinmek geliyor.
2.Favori kış aksesuarın nedir ?
Tabi ki şapkalar ve şallar :D özellikle tepeleri pomponlu olan şapkaları çok seviyorum bir de şallar tabikii renk,renk çeşit çeşit her kıyafete uygun :)))
 
3) Kahve mi Çay mı Salep mi ?
Tabiki de kahve . Tam bir kahve aşığıyımdır.Kitap okurken,film izlerken,ders çalışırken,blog yazarken okurken süreklii elimde kahve vardır.Salep bazen içiyorum o da genellikle dışarıdayken evde pek içmem.Çay içmesem de olur ama onu da seviyorum.Ama kahvesiz ve fincanlarımsız asla yapamam :P Ama Latte'yede bayılırım ayy canım çektii.
4) Favori Kış Mumum
Hmm.İstanbula gittiğimde BBW ye muhakkak uğrarım almasam bile bi koklarım ama en sevdiğim mumum galiba arkadaşımın doğum günümde hediye ettiği'  Frosted Cupcake vee karamelli olanlara bayılıyorum.
 
 
5) Kırmızı ruj mu eyeliner mi ?
Açıkçası kırmızı ruj hiç kullanmadım.Ama Eye liner benim her zaman favorimdir.Genellikle her makyajımda kullanırım.O yüzden eye liner diyorum :)))
6) Favori Kırmızı Rujun ?
Dediğim gibi kırmızı ruj kullanmıyorum ama ileride cesaretlenip alıp kullanıcam :))
7) En çok giydiğin kazak ?
Benim en çok giydiğim kazak yok.Hepsini sırayla giyiyorum.Ama en çok giydiğim siyahlı grili yarasa kollu bir kazağım var galiba en çok onu giyiyorum her şeye uyduğu içiin :D
8) En son aldığın kazak ?
Yeni yaptığım karışık alışverişimden almış olduğum ( bu ara onu da koyucam fakat kameramda bir sorun var halledince koymayı planlıyorum ya da çekebilirsem kuzeniminkiyle de çekebiliriim) Rodi Mood 'dan 50 Tl'ye daha etiketini bile koparmadığım kır beyazı gibi bi rengi olan kazağı aldım ve çok beğendim :P
9) Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş .
Hmm galiba 8-9 yaşlarındaydım ve izmire gitmiştik ve ben yolda Allahım nolur yine kar yağsın diye dua etmiştim ve ertesi gün yağmıştı.Babamla birlikte kardan adam yapmıştık,şekillerimizi çıkarmıştık ve orada bii yokuş vardı ordan karton gibii bir şeyin üstüne binip kayıyorduk.Çok mutlu olmuştum o zaman :DD
10) Favori kış ojen ?
Yenii aldığım Flormar Glitter Serisinin GL10 numaralı ojesini galiba kışın en çok kullanıyorum birde bordo ve yeşillere bayılıyorum .
11) Kısa bot mu uzun bot mu ?
Aslında her ikisinide seviyorum ama en çok bu tarz modelleri beğeniyorum galiba.
kürklü dolgu topuk bot modelleri
 
 
12) Favori kış parfümün ?
Favori kış parfümüm diye bir şey yok.Hangisini kullanırsam o :)
13) Favori Kış Makyaj Ürünün ?
Galiba eye linerlarıım .Ayırt edemedim yahuu .
14) Favori Cilt Bakım Ürünün ?
Vücut losyonlarım tabiki dee.Çeşit çeşit vücut losyonu alıp kullanmaya bayılıyorum.Ve çok çabuk bitiyorlar.
15) Kış mı Yaz mı  ?
Aslında her iki mevsimide seviyorum ama çoğunluk tabikidee yaz :P
Sorularımız bu kadarcıktıı.Eğlenceli bir mim olduğunu düşünüyorum . Yapmayan varsa okuyan herkesi mimliyorum.
Sevgiler :D
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder