20 Ocak 2014 Pazartesi

Avon Spectra Lash Mascara


Herkese Merhaba !
   Bugün sizlere uzun zamandır kullanıp tükettiğim Avon Spectra Lash Maskaradan bahsetmek istiyorum.
 
İlk katalogta gördüğümde aa 3 kademeli   işe yarar daha çok volüm verir falan diye  düşünüyordum.Fakat her kademede aynı performansı alıyorsunuz .kirpiklere çok büyük bir etkisi olmayan bir ürün. Birazcık siyahlaşıyor ve hafif uzuyor.Ama ben kirpik kıvırıcımla uyguladığımda gayet güzel sonuç alıyorum.. İki kat falan  sürünce topaklanma oluşuyor ve çıkarırken ben çok zorlanıyorum.
 
Fırçasıda bu şekilde.Çok güzel bir ürün değil ama çok kötü bir üründe değil.Yakın bir arkadaşımda merak edip almış ve o da memnun kalmadı.Zaten benimki de bitti.O yüzden yeni uygun fiyatlı ve güzel bir rimel arıyorum.Rimmel London Scandaleyes'ı almayı düşünüyorum.
Peki,siz bu üründen memnun kaldınız mı ya da bana tavsiye edebileceğiniz aa bu çok güzel hacim veriyor,hem uygun fiyatlıda denemelisin dediğiniz rimeller var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.

5 yorum:

  1. Maybelline'nin rimellerini denedin mi? Hacim konusunda benim en sevdiğim maskaralar Maybelline, ayrıca fiyat olarak da çok uygun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa aslında gördüm ama elimde başka rimeller olunca almıyordum ama alıcam teşekkürler tavsiyen için canım :D

      Sil
  2. Rimmel markasını da denemelisin :) Ya da Oriflame :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet rimmelin scandaleyesını denemek istiyorum ama oriflame yapan tanıdığım yok maalesef :((

      Sil
  3. ben bu ürünü yıllar önce kullandım bir daha böyle bir maskara bulamadım şimdi tekrar alıcam bu maskaradan o kadar memnun kalmıştım yani. sanırım kirpik yapısıyla ilgili benimkiler uzun ve gür zaten sadece dolgunluga ihtiyaç duyuyorum..

    YanıtlaSil