24 Ocak 2014 Cuma

Neutrogena Yağsız Yüz Temizleme Jeli

Herkese kocaman merhabaa !
   Bugünkü konuğumuz bayadır severek kullandığım Neutrogena'nın Yağsız Yüz Temizleme Jeli olacak.
    Watsonsta ilk gördüğümde merak etmiştim isminden dolayı.Ve indirimdeyken merak edip almıştım.İçerisindeki sivilce karşıtı madde sayesinde cildi ölü hücrelerden temizlemeyi ve kızarıklıklarının oluşmasına engel olmayı vaad ediyor. Ayrıca sabun içermez ve alkolsüz.
 
Gördüğünüz gibi baya kullandım ve artık yorumlayabileceğimi düşündüm.Öncelikle ürünün pompalı olması bir avantaj bence.Çünkü diğer türlü rahat olmuyor.Her neyse ben bu ürünü sabahları nemlediricimi sürmeden önce cildimin ferahlaması ve temizlenmesi için kullanıyorum.Akşamları ise peeling yapmadığım zamanlar ve genellikle makyajımı çıkardıktan sonra temizlemek için kullanıyorum.Ürünün kokusunda bir problem yok.Hoş ve temiz bir kokusu var,köpürmesi ve cildimde bıraktığı ferahlık ve temizlik hissi de bence gayet iyi.Ancak sivilcelere çok fazla bir etkisinin olduğunu söyleyemicem.Sadece kızarıklıklarımı aza indirdi ve bazı sivilcelerimi kuruttu ve küçülttü.Aman aman bir etkisi yok ama hiçte etkisi yok değil.Ayrıca bunu uyguladığımda cildimde kuruluk falan da hissetmedim.Uzun lafın kısası ben memnun kaldım tekrar uygun fiyata bulabilirsem alırım.Fiyatı ben aldığımda 11 Tl civarı birşeydi.Sizlere de tavsiye ederim.Bu arada bana önerebileceğiniz başka temizleme jelleri var mı acaba ?
İyi tatiller hepinize kocaman öpüldünüz :D
 
 

2 yorum:

  1. Yüz temizlemek değil de makyaj temizlemek odaklı ama aynı zamanda yüzü de temizleyen bir ürün önebilirim, Neutrogena Tek Adımda Makyaj Temizleme Jeli! :)

    Bloguma bekliyorum :) pembe-makaron.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım hemen bakıyorum bloğuna :)))) Denicem teşekkürler

      Sil