9 Temmuz 2014 Çarşamba

WishList


 
     Baktım ki istediğim çok ürün var bende Wishlist hazırlamak istedim.O kadar çok şey istiyorum ki ben bile kendime şaşırıyorum .Fakat sadece ilk 10 tanesini yazdım. Yoksa bu liste uzar da uzar. Ama napalım yani insan istiyor olmayınca be :D
Bakalım bakalım ben neler istiyormuşum ;

            
 
1- Casio Saat
 
 Bu saati ilk gördüğümden beri istiyorum. Hatta instagramda fotoğraf paylaşmıştım yakışır mı falan diye. Ama galiba dayanamayıp alıcam.
 
 
2- Victoria Secret Set
 
Bunlardan bende almazsam çatlarım.İzmir'de varmı acaba yoksa gittigidiyor.com'dan sipariş vermeyi düşünüyorum. Tabikii sadece bu değil birde çok güzel bir makyaj çantası beğendim o da ^-^
 
 
3- Garnier PureActive BB Krem
 
Bloglarda okuyup gördüğüme göre baya iyi bir bb krem'miş. Üstelik kızarık azaltma,kusurları kapatma , gözenek küçültme gibi de özellikler falan gösteriyormuş. Bende çok merak ettim en kısa zamanda alınacak kendisi.
 
 
4- Flormar Crazy Look Mascara
 
Yine bloglarda gördüğüm sevilen bir ürün kendisi. 20 tl falan yani fiyatı da uygun. Renkli alırmıyım bilemem ama siyah rengi kesinlikle alınacak. Birde primer'ı var onu eklemiyorum ama o da aklımda.
 
 
5- Flormar Beauty Tooys Nail-Art Fırça Seti
 
Bir nail-art sever olarak almazsam tabikii olmaz. Eksik kalmam tabikii de :D
 


 
6- Aynalı Gözlük
 
Nasıl bir model alırım bilemem ama 2,5 ve 6'daki gözlükler hiçte fena değil.Aslında yuvarlak istiyordum ama bana yakışmadığı kanıtına vardım ama kesin alıcam ya ben aynalı gözlük istiyorum yani :)))
 
 
7- Mini Etek
 
Bu eteği gördüğümden beri istiyorum bulursam hiç düşünmeden alıcam .
 
 
 
8- Kolye
 
Bu tarz kolye modelleri çok hoşuma gidiyor. Ve 2014 yaz modasında da bu tür ve renkli taşlı kolyeler çok moda . Bulursam kesinlikle almayı düşünüyorum.
 
 
 
 
 9- Rimmel London Kate Moss No.104 / No.106
 
 
 İki rengide görünce çok hoşuma gitmişti. Annler Günü indirimde Watsons'a almaya gittim ve kalmamıştı. Bulursam kaçırmadan alıcam tabi kii .)
 
 
10- Flormar Wet Dry Compact Powder
 
Flormar'ın sitesinde görmüştüm. 20 TL'lik fiyatına göre gayet yüksek bir kapatıcılığı mevcutmuş. Merak ettim kış aylarında kullanmak için alıcam zaten yazın fazla makyaj yapmayan biriyim yani ten makyajı olarak. Yaparsam da Rimmel London Stay Matte kullanıyorum. Görürsem bunu da almayı düşünüyorum bakalım :)
 
Evet şimdilik listem bu kadarcık.Bunları merak ediyorum bakalıım. En kısa zamanda inşallah benim olurlar. Sizin listenizde bekleyen ürünler neler ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder