7 Temmuz 2014 Pazartesi

Haftanın Ojesi : Renkli Manikür


        Herkese musmutlu huzurlu haftalar !
Uzun zamandır bloğumu epey boşladım.Evet en son Nisan ayında yazmışım hihii  bence de ohaa :D Ama artık yeni yazılarımla geri dönme zamanı. Neyse konumuza geçelim. 
    Artık hafta başı yani pazartesi günleri " Haftanın Ojesi " köşesinde sizlere yaptığım nail-art'ları , ojeleri falan göstermek istiyorum.Umarım hoşunuza gider. Haftanın Ojesi köşesindeki ilk yazımızda  "Renkli Manikür " ler.
 
           
 
Evet manikürümüz bu. Resimde de görüldüğü üzere çok şeker ve zarif duruyorlar bence :)
Yapılış aşaması da çok basit ;
İlk Olarak Taban rengimizi sürüyoruz. Ben taban rengi olarak Pastel 08 numaralı ojesini kullandım.Yalnız tek katta güzel rengini vermiyor o nedenle iki kat sürmeniz gerekiyor.
 
 
Ojemiz iyice kuruduktan sonra ( kesinlikle kuruması şart ) Rimmel London 60 seconds 873 Breakfast in Bed numaralı bebe mavisi ojemizi alıp istediğimiz kalınlıkta tırnak uçlarımıza sürüyoruz.Benim tercihim bu kalınlıkta. Siz isterseniz daha ince ya da daha kalın çekebilirsiniz.
 
 
Eveet son aşamada ise ojemiz kuruduktan sonra parlatıcı ojemizi sürüyoruz.Benim bittiği için maalesef süremiyorum ama siz sürün çünkü daha parlak ve güzel gözükecektir. İşte bu
kadar. Ben renk uyumuna falan da bayıldıım :) 
 
 
Umarım beğenmişsinizdir. Başka güzel yazılarda görüşmek üzere. Bu güzel haftanın keyfini çıkarmayı unutmayııın .
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder